32-36 uur per week. 

Start zo spoedig mogelijk, inhuurperiode van een jaar, waarna de mogelijkheid bestaat rechtstreeks bij de gemeente in dient te treden.

Organisatie

Heb jij recent jouw HBO of WO opleiding afgerond en ben je op zoek naar een mooie eerste of tweede stap in jouw loopbaan? Of ben jij een ervaren assistent projectleider met ervaring binnen ruimtelijke projecten en toe aan iets anders? Dan is is dit wellicht een mooie kans! Voor een stedelijke gemeente in de omgeving van Rotterdam zijn wij namelijk op zoek naar een Assistent Projectleider Gebiedsontwikkeling.

Functie

Als Assistent Projectleider ondersteun je de projectleiders bij projecten binnen het ruimtelijk domein. Denk hierbij aan stedelijke vernieuwing, woningbouw of andere gebiedsontwikkelingen. Samen brengen jullie projecten tot een goed einde, rekening houdend met planning, begrotingen etc. Concrete werkzaamheden zijn o.a.

  • Informeren van inwoners en andere partijen die betrokken zijn bij een project.
  • Verzorgen van communicatie over proces en inhoud van de ontwikkelingen.
  • Administratieve werkzaamheden in de ondersteuning van de projectleiders, zoals het maken van afspraken en verslagen, het organiseren van bijeenkomsten en archivering projectdocumenten.
  • Up to date met gegevens over de voortgang, budget en informatievoorziening.
  • Eventueel behoort ook besteks- en/ of tekenwerk tot de werkzaamheden.

Functie-eisen

  • Een relevante afgeronde HBO of WO opleiding, bijvoorbeeld planologie/ ruimtelijke ordening, sociale geografie, bouwkunde of rechten.
  • Bij voorkeur enige ervaring als Assistent Projectleider binnen het ruimtelijk domein.
  • Bij voorkeur enige ervaring opgedaan binnen een gemeente.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.

Aanbod

  • Een salaris (afhankelijk van je ervaring) conform schaal 9 van de Cao Gemeenten (tussen € 3.317,- en de € 4.752,- bruto per maand) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer of OV-kaart.
  • Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
  • Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
  • Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
  • Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
  • Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
  • Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
  • Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.

Inlichtingen

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Frans Kenter via 06 3417 0422 of stuur een mail naar frans@tripledetachering.nl. Direct solliciteren kan uiteraard ook!