32 – 36 uur per week.

Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.

Organisatie

Zodra je de deur uitloopt en om je heen kijkt heb je te maken met de fysieke leefomgeving, waarin de gevolgen van de groeiende druk op de beschikbare ruimte en vastgoed te zien is.

Dit zijn de thema’s waar de specialisten van Triple zich mee bezig houden. Voor gemeenten, provincies en andere overheidsinstellingen en uiteindelijk de samenleving.

Dit doen wij niet alleen, maar samen met onze opdrachtgevers en een netwerk van gepassioneerde specialisten. We hebben veel contact met gemeentelijk organisaties, kennen ze door en door en we weten waaraan zij behoefte hebben. Afhankelijk van je eigen behoeften en ontwikkelwensen zorgen we er zo samen voor dat je een kijkje in verschillende keukens krijgt en op de juiste plek belandt. Doordat opdrachten en gemeentelijke organisaties altijd verschillen, zoeken wij professionals die zich snel kunnen aanpassen en die het leuk vinden om in verschillende omgevingen aan de slag te gaan. Daarnaast werken wij op persoonlijk niveau en staat persoonlijke aandacht hoog in het vaandel.

Wij als Triple werken vanuit ons hoofdkantoor in Hoofddorp, waar jij als professional ook een flexplek hebt. Het hoofdkantoor zit op minder dan 10 minuten lopen van het station en is ook met de auto goed bereikbaar. In ons bedrijfsrestaurant zijn verschillende broodjes, snacks en warme gerechten te verkrijgen op kosten van de baas! Daarnaast hebben we een pooltafel, tafelvoetbaltafel en een jeu de boulesbaan om wat ontspanning te brengen tijdens het werken.

Functie

Als Adviseur Vastgoed ben jij de spil binnen de lokale overheid, waar ruimtelijke plannen tot leven komen. Je werkt op het snijvlak van diverse belanghebbenden, zoals burgers, ondernemers en planontwikkelaars. Jouw taken omvatten een breed scala aan verantwoordelijkheden, waaronder het adviseren bij aan- en verkoop van vastgoed en ontwikkellocaties, het opstellen van privaatrechtelijke overeenkomsten en het coördineren van vastgoeddossiers in de regio. Je bent niet alleen een juridisch en administratief expert, maar ook een strategische partner die bijdraagt aan beleidsvorming en -ontwikkeling, met een focus op grondbeleid en vastgoedbeleid.

Elk project brengt zijn eigen complexiteit met zich mee, en dat ook nog eens bij verschillende publieke organisaties. Als professional bij Triple krijg je de afwisseling van verschillende opdrachten met de stabiliteit van een vast dienstverband! Kortom, deze rol biedt een uitdagende mix van verantwoordelijkheid, inhoud en de kans om jezelf te bewijzen op het grensvlak van publieke en private belangen. Ben jij klaar voor deze boeiende en betekenisvolle stap in je carrière?

Functie-eisen

  • Je beschikt over een relevante HBO of WO opleiding (denk aan: vastgoedmanagement, privaatrecht, gebiedsontwikkeling, bouwkunde, etc.)
  • Je hebt minimaal 2 jaar vergelijkbare ervaring opgedaan bij een gemeentelijke organisatie, via een bureau op via je opleiding.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
  • Je werkt graag aan verschillende uitdagingen bij variërende publieke opdrachtgevers.

Aanbod

  • Afhankelijk van je ervaring een salaris tussen de €3.317,- en de €5.247,- bruto per maand.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
  • Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
  • Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
  • Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
  • Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
  • Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
  • Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
  • Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.

Sollicitatie

Lijkt het je leuk om je bij ons aan te sluiten? Solliciteer dan direct!

Op het moment dat we je sollicitatie binnen krijgen zullen we telefonisch contact opnemen om de sollicitatieprocedure een vervolg te geven. Als we beide enthousiast zijn zullen we je uitnodigen voor een gesprek op het hoofdkantoor om je beter te leren kennen. Tot slot plannen we een tweede gesprek in waarin we kijken of jij bij Triple past en Triple bij jou!

Heb je vragen over Triple of over de vacature? Bel dan met Joost Alkemade via 06 39644496 of stuur een mail naar joost@tripledetachering.nl