24 uur per week. 

Start 2 juni voor de duur van 6 maanden.

Organisatie

De gemeente Leusden staat voor samenwerken. Voor enthousiasme en betrokkenheid. Met zijn allen, collega’s, burgers en ondernemers gaan wij voor ontwikkeling. Samen met ruim 30.000 inwoners willen we het verschil maken. Bij ons kun je actief bijdragen aan de gemeenschap.

Functie

Ben jij klaar om een belangrijke rol te spelen op het gebied van onderwijshuisvesting in een gemeente en tegelijkertijd een vliegende start te maken met je carrière? De gemeente Leusden biedt jou een unieke kans als junior beleidsmedewerker onderwijshuisvesting. In deze veelzijdige functie combineer je werken en leren, terwijl je actief bijdraagt aan het beheer en beleid ten aanzien van het maatschappelijk vastgoed van de gemeente Leusden.

Wat ga ik doen?
De vastgoedorganisatie in Leusden is in ontwikkeling. Je gaat op tactisch en operationeel niveau aan de slag met het in kaart brengen van data en processen die te maken hebben met de exploitatie en het beheer van de onderwijsvastgoedportefeuille. Daarbij onderzoek en analyseer je de huidige situatie, en doe je verbetervoorstellen die meteen in praktijk te brengen zijn. Samen met je collega’s werk je aan het optimaliseren van het beheer en gebruik van het gemeentelijk vastgoed, en zorg je ervoor dat de scholen goed gehuisvest zijn. Super belangrijk werk!

Je werkt daarbij nauw samen met de collega’s van het sociaal domein, financiën en juridische zaken maar ook met de scholen en andere stakeholders. Je zorgt ervoor dat je werk op tijd wordt afgerond en bewaakt de kwaliteit van het werk. Ook koppel je regelmatig de voortgang terug.

Tijdens het werk maak je kennis met alle aspecten van assetmanagement. Een groot deel van de werkzaamheden gaat over het tactisch en operationeel beheer van onze onderwijsvastgoed-objecten. Onder begeleiding van ervaren medewerkers krijg je de kans om ervaring op te doen met het werkveld en je vaardigheden verder te ontwikkelen. Zo leg je een stevige basis voor je carrière en netwerk binnen gemeenteland en het maatschappelijk en onderwijsvastgoed.

Functie-eisen

  • Een afgeronde HBO- of WO-opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld Vastgoedmanagement, Bouwkunde, Facility Management of Projectmanagement).
  • 0-2 jaar werkervaring in een soortgelijke rol.
  • Sterke analytische en organisatorische vaardigheden en het vermogen om data om te zetten in praktische aanbevelingen en taken efficiënt te coördineren.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een talent voor samenwerken met diverse stakeholders.
  • Proactief, resultaatgericht en oog voor detail.
  • Affiniteit met vastgoedbeheer, ruimtelijke- en bouwprojecten, techniek en onderhoud.
  • Reflectievermogen en de vaardigheid om je positie binnen een team te versterken.

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) conform Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
  • Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
  • Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
  • Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
  • Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
  • Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
  • Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
  • Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.

Sollicitatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Fiona de Bock via 06 38950193 of stuur een mail naar fiona@tripledetachering.nl.

Direct solliciteren kan uiteraard ook!