28-36 uur per week. 

Start z.s.m. voor de duur van 6 maanden, met optie tot verlenging.

Organisatie

De afdeling Vastgoed, Grondzaken en Ontwikkeling (VGO) is op zoek naar een vastgoedprofessional voor het team Vastgoed en Grondzaken. Het team is naast natuurlijk de honderd gemeentelijke panden en grondzaken ook verantwoordelijk voor het beheer van de woonwagenstandplaatsen, sportaccommodaties, verduurzaming van het vastgoed, strategisch vastgoedontwikkeling en onderwijshuisvesting. Het team bestaat 22 medewerkers, waar een prettige collegiale sfeer hangt. Door uitval van collega’s zijn daarom per direct op zoek naar jou, als je jezelf in onderstaande herkent.

Functie

Samen met je directe collega ben je verantwoordelijk voor:

  • Het onderhouden van huurderrelaties binnen het gemeentelijke vastgoed. Hieronder vallen ook de 75 woonwagenstandplaatsen.
  • Het verhuren van beschikbare panden en ruimtes en het opstellen en toezien op naleving van huurcontracten.
  • Oplossingen bieden voor huisvestingsvraagstukken.
  • Het voeren van strategische onderhandelingen.
  • Het zorgvuldig en nauwkeurig vastleggen van contractuele afspraken.
  • Proactief uitbreiden en versterken van het relatienetwerk.
  • Onderhandelen bij de aan- of verkoop van het vastgoed.
  • Terugkoppelen van lopende zaken naar de portefeuillehouder.

Functie-eisen

  • Je hebt je sporen verdiend in het werkveld en hebt door opleiding en/ of ervaring een HBO werk- en denkniveau.
  • Je bent duidelijk, bondig en standvastig en je laat je niet gemakkelijk uit het veld slaan. Bij moeilijke kwesties blijf jij rustig.
  • Problemen krop je niet op, maar deel je op tijd met betrokkenen.
  • Ervaring in een ambtelijke omgeving wordt als voordeel gezien.
  • Je denkt in oplossingen, niet in problemen.
  • Je hebt actuele juridische kennis op het gebied van vastgoed.
  • Vaste werkdagen: op maandag beschikbaar i.v.m. PFO

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) conform schaal 10 van de Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
  • Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
  • Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
  • Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
  • Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
  • Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
  • Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
  • Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.

Sollicitatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Fiona de Bock via 06 38950193 of stuur een mail naar fiona@tripledetachering.nl.

Direct solliciteren kan uiteraard ook!