24 uur per week.
Start 19 mei t/m 31 december, met optie tot verlening.
Organisatie
Gemeente Amstelveen is een veelzijdige organisatie met ruimte voor jouw ideeën. We zetten ons samen in voor onze ondernemende, groene, culturele en internationale stad. Amstelveen is groot genoeg voor voldoende uitdaging en klein genoeg voor een warme, persoonlijke sfeer. Bij ons kun je jezelf zijn en krijg jij de ruimte. We voeren ook veel taken uit voor de gemeente Aalsmeer.
Functie
De afdeling VH werkt aan een veilige en leefbare omgeving in Amstelveen en Aalsmeer. Dit doen we door het behandelen van vergunningaanvragen, toezicht en handhaving op het gebied van openbare orde, veiligheid en woonfraude. Daarnaast coördineren we het Integraal Veiligheidsbeleid, inclusief ondermijning, crisisbeheersing en rampenbestrijding.
Je bent een verbindende adviseur die gemeenten vertegenwoordigt in externe veiligheid overleggen en werkt op basis van het Integraal Veiligheidsplan en actieplannen. Je speelt een sleutelrol in de handhaving op het gebied van woninggebruik (zoals kamergewijze verhuur en Airbnb) en bereidt juridische besluiten voor op basis van toezichtrapportages. Je werkt nauw samen met collega’s, bestuur en externe veiligheidspartners in een dynamisch speelveld waar coördinatie en samenwerking essentieel zijn.
Functie-eisen
- Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde opleiding HBO-recht of HBO juridische dienstverlening.
- Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring met de juridische behandeling op het terrein van handhaven wonen.
- Je hebt ervaring binnen een gemeentelijke organisatie opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
- Je hebt ervaring met dossiers op het gebied van handhavingszaken.
- Je hebt ervaring met het systeem InProcess.
- Je hebt ervaring met regelgeving Algemene Plaatselijke Verordening (APV) en op het gebied van wonen.
- Je schakelt makkelijk tussen verschillende partners (zoals politie, OM, en gemeentelijke afdelingen) en weet uiteenlopende belangen bij elkaar te brengen.
Aanbod
- Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) conform Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
- Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
- Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
- Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
- Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
- Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
- Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
- Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.
Sollicitatie
Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Fiona de Bock via 06 38950193 of stuur een mail naar fiona@tripledetachering.nl.
Direct solliciteren kan uiteraard ook!