36 uur per week. Start 21 juli voor de duur van 12 maanden. Deze rol is alleen beschikbaar voor een deta-vast constructie: na 12 maanden is indiensttreding bij de gemeente gewenst.

Organisatie

Duo+ is de ambitieuze uitvoeringsorganisatie van en voor drie unieke gemeenten gelegen tussen het Groene Hart en de metropool Amsterdam. Dit zijn de gemeente Ouder-Amstel (ruim 14.000 inwoners), gemeente Diemen en de gemeente Uithoorn (elk met meer dan 31.000 inwoners). Duo+ is een informele organisatie die er voor zorgt dat die drie gemeenten hun lokale opgave kunnen realiseren. Ruim 400 collega’s zetten zich in voor de gemeentelijke dienstverlening aan de ruim 75.000 inwoners en de duizenden bedrijven. En natuurlijk ook voor de vele bezoekers die de gemeenten ieder jaar ontvangen.

Wij zijn een team waarin iedereen gelijkwaardig is. We werken hard maar staan, zo nodig, voor elkaar klaar. Humor is voor ons belangrijk, want zo nu en dan moet je ook met elkaar kunnen lachen. Met elkaar zorgen we ervoor dat we op de hoogte zijn van nieuwe planningen en ontwikkelingen, denken we mee over het huidige en toekomstige beleid voor de openbare ruimte en vertalen we beleid naar uitvoering. Dit doen we voor de gemeenten Uithoorn en Ouder-Amstel.

Redenen waarom dit jouw ideale baan is:

  • Uitdagende werkomgeving: je werkt in een omgeving waarin je werkt voor 2 opdrachtgevers;
  • Flexibiliteit in thuiswerken: thuiswerken is individueel in te vullen, met andere woorden je mag werken waar jij het prettig vindt;
  • Overlegmomenten: je voert overleg met zowel bewoners, collega’s, opdrachtgevers als bestuurders.

Functie

Als projectleider openbare ruimte geef je leiding aan diverse projecten in openbare voorzieningen. 

  • Je geeft leiding aan onderhouds- en reconstructieprojecten die multidisciplinaire en participatief zijn, je houdt hierbij rekening met de politieke, financiële en maatschappelijke impact-Je bent integraal verantwoordelijk voor de inhoud, de kwaliteit, het budget en de voortgang van projecten vanaf de planvorming tot de realisatie en stuurt waar nodig bij.
  • Je bevordert de integrale samenhang van de projecten.
  • Je stuurt projectleden functioneel aan en je durft de leiding te pakken om het projectresultaat te bereiken.
  • Je onderhandelt met externe partijen, zoals een waterschap of planontwikkelaar.
  • Je adviseert over en regisseert burgerparticipatie en interactie met projectbetrokkenen.

 

Functie-eisen

  • Wij zoeken een projectleider met een sterk gevoel voor bewoners, contacten en initiatieven.
  • Je hebt een relevante opleiding en minimaal 5 jaar gemeentelijke ervaring binnen het vakgebied openbare ruimte.
  • Je werkt gestructureerd maar waar het nodig is en kan, ben je flexibel.
  • Competenties die belangrijk zijn binnen deze functie: flexibiliteit, communicatieve vaardigheden, verbindende kwaliteiten, analytisch vermogen, resultaatgerichtheid en stevigheid.

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) in schaal 10 van de Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
  • Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
  • Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
  • Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
  • Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
  • Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
  • Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
  • Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.

Inlichtingen

Frans Kenter 06 34 17 04 22

Sollicitatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Janou van Eeuwijk via 06 8113 9745 of stuur een mail naar janou@tripledetachering.nl. Direct solliciteren kan uiteraard ook!