16 uur per week. Start 1 augustus voor de duur van 12 maanden met optie tot verlenging. Deze rol is beschikbaar voor zowel detachering als zzp.

Organisatie

De gemeente West Maas en Waal is te vinden in het meest westelijke deel van het Land van Maas en Waal en telt ruim 20.000 inwoners. De rivieren de Maas en de Waal vormen zowel in zuidelijke als in noordelijke richting de natuurlijke grens. In 1984 is deze gemeente ontstaan na de herindeling van de gemeenten Appeltern, Dreumel en Wamel. Vanaf dat moment bestaat de gemeente uit de dorpen: Alphen, Altforst, Appeltern, Beneden-Leeuwen, Boven-Leeuwen, Dreumel, Maasbommel en Wamel.

Binnen de ambtelijke organisatie werken ongeveer 120 medewerkers. Zij werken vanuit de kernwaarden Samen, Verantwoordelijk en Professioneel. De organisatie is onderverdeeld in 5 teams:

  • Beheer Openbare Ruimte 
  • Ruimte 
  • Dienstverlening 
  • Samenleving 
  • Financiën & Control 

Er is een managementteam, bestaande uit de gemeentesecretaris/algemeen directeur en teammanagers.

De gemeente West Maas en Waal heeft ervoor gekozen om als regiegemeente zelfstandig te blijven bestaan. Om dit te bereiken zijn er veranderingen binnen de organisatie doorgevoerd. Uitgangspunt is dat beleid in eigen huis wordt bepaald. Een aantal uitvoerende werkzaamheden worden door derden of in gezamenlijkheid met andere gemeenten/overheden uitgevoerd. Zo worden bijvoorbeeld de taken van het sociaal wijkteam uitgevoerd door Sterker Sociaal Werk, de gemeentelijke belastingen door de BSR (Belasting Samenwerking Rivierenland) en werken we samen met de ODR (Omgevingsdienst Rivierenland).

Functie

De gemeente West Maas en Waal zoekt een ervaren civiel projectleider voor het verder uitrollen van projecten binnen de fysieke leefomgeving en vastgoedontwikkeling. De focus ligt op de herinrichting van wegen, verbetering van infrastructuur en woningbouwprojecten. De projectleider stuurt zelfstandig meerdere deelprojecten aan en werkt in samenwerking met interne en externe stakeholders aan een succesvolle uitvoering.

Projecten

Energietransitie:

  • SOK en NOK
  • Wijkgerichte buurtaanpak
  • 20KV/150KV

Onderwijshuisvesting ( inrichting openbare ruimte )

  • IKC Beneden Leeuwen
  • Wamel

Kleinschalige woningbouw projecten

 

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Leiden en coördineren van civieltechnische projecten van initiatieffase tot oplevering.
  • Onderhandelen met marktpartijen en contracteren van opdrachtnemers.
  • Afstemming met inwoners, ondernemers en andere stakeholders om draagvlak te creëren.
  • Adviseren over civieltechnische en infrastructurele vraagstukken.
  • Sturen op budget, planning, kwaliteit en risico’s (GROTIK).
  • Samenwerken met directievoerder en afstemmen met ambtelijk opdrachtgever.
  • Opstellen van planningen, voortgangsrapportages en bestuurlijke nota’s.
  • Bewaken van de politieke, financiële en maatschappelijke impact van de projecten.

Functie-eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider civiel binnen een gemeente tot 25.000 inwoners;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 augustus 2025, voor 16 uur per week gedurende de hele opdracht inclusief verlengingen;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding civiele techniek op minimaal hbo bachelor niveau.

En bij voorkeur:

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met het voorbereiden, uitvoeren en resultaatgericht leiden van projecten in het fysieke domein als projectleider civiel (Benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal wo niveau;
  • Aantoonbare afgeronde training / cursus op het gebied van UAV / UAV-GC;
  • Aantoonbare afgeronde training / cursus op het gebied van CROW-RAW systematiek;
  • Aantoonbare werkervaring met de RAW bestekken, UAV en/of MS Project.

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) in schaal 11 van de Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
  • Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
  • Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
  • Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
  • Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
  • Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
  • Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
  • Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.

Deze opdracht is ook op zzp basis in te vullen.

Sollicitatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Janou van Eeuwijk via 06 8113 9745 of stuur een mail naar janou@tripledetachering.nl. Direct solliciteren kan uiteraard ook!