36 uur per week. 

Start 14 juli t/m 31 december. Deze rol is beschikbaar voor zowel detachering als zzp.

Organisatie

Groei mee, bij onze gezonde, energieke en ambitieuze gemeente aan de prachtige Noordzeekust, midden tussen de kleurrijke bollenvelden en met de randstad binnen handbereik. Daar zetten wij ons met 350 betrokken collega’s in voor ruim 45.000 inwoners. Voor ondernemers, verenigingen en instellingen. Je gaat aan de slag in een organisatie vol ambitie en energie. In een bloeiende gemeente. Haal alles uit je talenten en kom bij ons werken!

Functie

Als senior adviseur RO houd je je bezig met een breed en afwisselend takenpakket binnen het fysieke domein:

  • Je analyseert en adviseert over reguliere én complexe ruimtelijke vraagstukken.
  • Je coördineert de juridisch-planologische advisering bij bouwinitiatieven en bestemmingsplannen.
  • Je adviseert bestuur, projectorganisaties en collega’s bij ruimtelijke initiatieven en complexe onderbouwingen.
  • Je begeleidt bezwaar- en beroepsprocedures en stelt Wabo-projectbesluiten op of beoordeelt ze.
  • Je voert vooroverleggen en behandelt principeverzoeken.
  • Je bent verantwoordelijk voor de actualisatie van bestemmingsplannen en stelt beleid op, zoals het terrassenbeleid.
  • Je begeleidt en coacht junior en medior collega’s binnen het team.

Functie-eisen

  • Aantoonbare ervaring met analyse en juridisch-planologische advisering over reguliere en complexe ruimtelijke vraagstukken, bouwinitiatieven en bestemmingsplannen.
  • Ervaring met beleidsontwikkeling en bestuurlijke advisering, waaronder het opstellen van beleid (zoals terrassenbeleid), ruimtelijke onderbouwingen en voorbereiding van bestuurlijke besluitvorming.
  • Gedegen kennis van en ervaring met ruimtelijke procedures, waaronder het behandelen van principeverzoeken, vooroverleggen, Wabo-projectbesluiten en bezwaar- en beroepsprocedures.
  • Ervaring met het actualiseren van bestemmingsplannen en toepassen van relevante wet- en regelgeving binnen het fysieke domein (zoals de Wabo en de Omgevingswet).
  • Sterke communicatieve vaardigheden en ervaring met coaching, gericht op het begeleiden van junior en medior collega’s binnen het vakgebied.

En bij voorkeur:

  • Je werkt zelfstandig, resultaatgericht en communiceert helder met uiteenlopende stakeholders.
  • Je bent bekend met de Wabo, bestemmingsplanprocedures en bij voorkeur ook met de Omgevingswet.

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) conform schaal 11 van de Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. 
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
  • Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
  • Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
  • Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
  • Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
  • Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
  • Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
  • Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.

Deze opdracht is ook op ZZP-basis in te vullen.

Sollicitatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Frans Kenter via 06 3417 0422 of stuur een mail naar frans@tripledetachering.nl.

Direct solliciteren kan uiteraard ook!