24 – 36 uur per week. 

Start 15 juli voor de duur van 6 maanden, met optie tot verlenging en eventueel de mogelijkheid om bij de gemeente in dienst te treden. Deze rol is alleen beschikbaar voor detachering.

Organisatie

Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.

We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar. Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.

Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam. We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad. Elke dag willen we dit waarmaken. En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan. Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Functie

In het kader van de vervangingsopgaaf van riolering en/of wegen zijn een aantal projecten gestart of moeten opgestart worden. Denk daarbij aan het integraal herinrichten van straten, parkeerplaatsen en pleintjes. Voor deze projecten ben je als projectleider 

Openbare Ruimte verantwoordelijk voor de hele scope van het project:

  • Je zorgt voor het projectplan.
  • Je stelt het programma van eisen op.
  • Je draagt zorg voor participatie en communicatie met de buurt.
  • Je ziet toe op de voortgang van het ontwerp.
  • Je controleert het bestek.
  • Je zorgt voor de aanbesteding.
  • Je draagt het bestek over aan de directievoering.

De ontwerpers, werkvoorbereiders en directievoerders zitten ook in het team Voorbereiding & Uitvoering, naast verschillende adviseurs op het gebied van bereikbaarheid, water, riool, duurzaamheid en bodem.

Functie-eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Civiele Techniek, Cultuurtechniek of Landschapsinrichting.
  • Kandidaat is bereid minimaal 50% van de werkuren fysiek in Hilversum aanwezig te zijn.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als technisch Projectleider openbare ruimte, maar bij voorkeur minimaal 8 jaar.

En bij voorkeur:

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het leiden en realiseren van integrale openbare ruimte projecten bij een gemeente.
  • Aantoonbare werkervaring met de RAW systematiek / UAV, UAV – GC én EMVI.
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het bijdragen aan aanbestedingen van werken.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met bewonersparticipatie.

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) conform Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
  • Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
  • Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
  • Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
  • Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
  • Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
  • Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
  • Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.

Sollicitatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Janou van Eeuwijk via 06 8113 9745 of stuur een mail naar janou@tripledetachering.nl.

Direct solliciteren kan uiteraard ook!