32 uur per week.
Start 1 juli tot einde jaar. Deze rol is alleen beschikbaar voor detachering.
Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Nijkerk heeft het allemaal: goede voorzieningen, een diversiteit aan (nieuwbouw)woningen, goede bereikbaarheid, een gezellige historische binnenstad en allerlei recreatiemogelijkheden.
Nijkerk is een stad in ontwikkeling! Daar horen de nodige uitdagingen op het gebied van verkeer en vervoer bij. Door ziekte van een collega zijn we op zoek naar versterking. Ben jij een zelfstandige, flexibele en ondernemende professional? Hou je van samenwerken en wil je iets betekenen voor de samenleving? Dan is werken bij de gemeente Nijkerk echt iets voor jou.
Functie
Je werkt samen met twee drie andere collega’s aan het verkeersbeleid voor Nijkerk. Daarbij ben je onder ander verantwoordelijk voor de implementatie en uitvoering van het lokale verkeersbeleid. Op dit moment werken we bijvoorbeeld aan het verbeteren van het fietsnetwerk. Daarnaast adviseer je over het gebruik van de openbare ruimte, zoals bij omgevingsvergunningen, evenementen, , laadpalen, en tijdelijk gebruik van de weg. Je handelt verzoeken en meldingen van burgers af en je verzorgt verkeerseducatie op scholen. We werken aan een mobiliteitsvisie, daarvoor vragen we ook van jou input.
Je bent onderdeel van het teamvakspecialisten dat beleid ontwikkelt op het gebied van duurzaamheid, landschap, verkeer en wonen.
Je bent, in samenwerking met de andere adviseur Verkeer en Vervoer onder andere actief in de volgende projecten en samenwerkingsverbanden:
- Deelname aan regionaal overleg verkeersveiligheid;
- Diverse projecten voortgekomen uit de dialoog met de samenleving.
Competenties
Jij hebt een praktische instelling en je vindt het leuk om contacten met burgers te leggen en samen met hen creatieve oplossingen te bedenken. En je voelt je ook thuis in een politieke organisatie.
Wij vragen van jou dat je:
- Nieuwsgierig blijft en zichzelf wil blijven ontwikkelen;
- Houdt van samenwerken, maar ook zelfstandig taken kan oppakken;
- Verbinding zoekt binnen het Stadhuis en ook actief met de samenleving;
- Kritisch durft te zijn en feedback durft te geven;
Functie-eisen
- HBO werk en denk niveau
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
- Minimaal 2 jaar werkervaring binnen een gemeente
Aanbod
- Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) conform schaal 11 van de Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
- Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
- Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
- Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
- Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
- Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
- Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
- Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.
Sollicitatie
Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Janou van Eeuwijk via 06 8113 9745 of stuur een mail naar janou@tripledetachering.nl.
Direct solliciteren kan uiteraard ook!