22 uur per week.
Start z.s.m. voor de duur van 12 maanden, met optie tot verlenging of indiensttreding bij de gemeente na 12 maanden.
Organisatie
Barneveld groeit. We zetten ons in voor wat onze inwoners en ondernemers belangrijk vinden. Logisch, want we zijn er voor elkaar. Groei brengt ook uitdagingen met zich mee. Dat maakt het spannend en boeiend. Daarom kunnen we jouw kennis, ervaring en ideeën goed gebruiken. Want jij kunt het verschil maken. En wij bieden jou fijne collega’s, een leuke werksfeer en aandacht voor balans en privé.
Functie
- Inventarisatie erfgoed.
- Aanwijzing van nieuwe gemeentelijke monumenten.
- Communicatie met eigenaren, waaronder een informatieavond, advies ophalen bij de gemeentelijke adviescommissie, behandeling zienswijzen, opstellen aanwijzingsbesluit conform voorbeeld eerste ronde, erfgoedregistratie.
- Overige advisering monumenten en cultuurhistorie.
- Bewustwording en draagvlak.
- Samenhang brengen tussen erfgoed en duurzaamheid.
- Adviseren binnen projecten en initiatieven.
- Aanvragen subsidies (provincie).
- Coordinatie inzet regio-archeoloog.
- Afstemming inzet regio-archeoloog.
Functie-eisen
- Bring your own device’ is van toepassing. In geval van zzp/ zzp tussenkomst : dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten, een laptop word verzorgd door de opdrachtgever. In andere gevallen wordt er een laptop + telefoon geleverd door Barneveld.
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als adviseur erfgoed.
En bij voorkeur:
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als advsieur erfgoed.
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar als adviseur monumenten.
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau.
Competenties:
- Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
- Inspirerend.
- Strategisch denker.
- Organisatorisch sterk.
- Verbinder.
- Denken in mogelijkheden.
Aanbod
- Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) conform Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
- Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
- Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
- Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
- Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
- Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
- Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
- Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.
Sollicitatie
Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Fiona de Bock via 06 38950193 of stuur een mail naar fiona@tripledetachering.nl.
Direct solliciteren kan uiteraard ook!