16 – 24 uur per week.
Start 1 juli voor de duur van 11 maanden, met optie tot verlenging.
Organisatie
Amersfoort is een stad met ruim 160.000 inwoners, waar historie en vernieuwing hand in hand gaan. Een groeiende stad, die zich in hoog tempo ontwikkelt. Een stad vol duurzame en sociale initiatieven, waarin iedereen mee kan doen. In 2023 leverde dat zelfs de internationale titel ‘European City of the Year’ op. Zo’n 1.500 collega’s zorgen dat Amersfoort een geweldige stad blijft om in te wonen, werken en leven. Dat doen ze samen met de stad: met inwoners, ondernemers, vrijwilligers en partners. Collega’s waarderen de positieve, resultaatgerichte en informele werksfeer: we doen het samen. Daarbij krijg je alle ruimte om jouw functie en ontwikkeling zelf vorm te geven.
Over CBA – Crematorium en Begraafplaatsen Amersfoort
CBA is onderdeel van de gemeente Amersfoort en beheert onder andere begraafplaatsen aan de Soesterweg, Maranatha én de begraafplaats Rusthof. Op Rusthof bevinden zich een crematorium (2003), een rouwcentrum (2015) en een bijzonder rijksmonument uit 1930: de oudbouw, bestaande uit de Torenzaal, een koffiekamer en kantoorruimten.
Voor deze oudbouw staat een grootschalige renovatie gepland. Dit unieke, complexe project gaat medio 2024 de voorbereidingsfase in, met uitvoering vanaf medio 2025 tot 2027. We zoeken hiervoor een senior projectmanager die dit project professioneel en met oog voor kwaliteit gaat overnemen en realiseren.
Functie
Als senior projectmanager ben jij eindverantwoordelijk voor het succesvol realiseren van de renovatie van het monumentale complex. Je werkt rechtstreeks in opdracht van de directeur van CBA. Je krijgt te maken met veel verschillende stakeholders en complexe regelgeving rondom monumentaal erfgoed.
Jouw taken bestaan onder andere uit:
- Zorgdragen voor het behalen van projectresultaten op het gebied van geld, kwaliteit en doorlooptijd.
- Overnemen van het project van de huidige projectmanager en zorgen voor een zorgvuldige overdracht.
- Coördineren en realiseren van ontwerp- en besteksvoorbereidingen.
- Afstemming met de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed, monumentencommissies, gemeente Amersfoort en andere stakeholders.
- Organiseren van de aanbestedingsprocedure volgens gemeentelijke richtlijnen.
- Begeleiden op hoofdlijnen van de uitvoering van de renovatie.
- Periodiek rapporteren over voortgang, budget en risico’s aan de opdrachtgever.
- Adviseren van de directeur CBA gedurende het hele traject.
Functie-eisen
- Minimaal 10 jaar ervaring als projectmanager, bij voorkeur met renovatieprojecten van monumentale panden.
- Aantoonbare ervaring met aanbestedingstrajecten bij de gemeenten.
- Sterke communicatieve en bestuurlijke vaardigheden; je schakelt moeiteloos tussen inhoud en proces.
- Ervaring met het aansturen van multidisciplinaire teams en het opereren in een politiek-bestuurlijke omgeving.
- Affiniteit met cultureel erfgoed en een scherp oog voor kwaliteit, duurzaamheid en detail.
- Grondige technische kennis van bouwkundige renovaties, installatietechniek en de specifieke eisen bij werkzaamheden aan rijksmonumenten.
- Gebied/landschap/monumenten
- Uitvaartlocaties/begrafenissen pré
Harde eisen:
- Senior ervaring als projectmanager.
- Ervaring binnen gemeentelijke organisaties.
- Expertise in monumentale (renovatie)projecten.
Competenties:
- Projectmatig werken
- Organisatiesensitiviteit
- Communicatieve vaardigheden
- Samenwerken, besluitvaardigheid
- Technisch inzicht, omgevingsbewustzijn
- Kwaliteitsgerichtheid
Aanbod
- Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring) conform Cao Gemeenten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
- Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
- Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
- Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
- Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
- Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
- Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
- Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.
Deze opdracht is ook op ZZP-basis in te vullen.
Sollicitatie
Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan snel met Fiona de Bock via 06 38950193 of stuur een mail naar fiona@tripledetachering.nl.
Direct solliciteren kan uiteraard ook!