32 uur per week. Start  z.s.m. voor de duur van 6 maanden.

Organisatie

Met ruim 18.000 collega’s zorgen we ervoor dat Amsterdam een aantrekkelijke hoofdstad is en blijft. Waar het fijn is om te wonen, te werken en naar school te gaan. Met ruimte voor ondernemers en bezoekers. Werken voor Amsterdam betekent bijdragen aan iets groots. Aan groei, veiligheid, ontwikkeling, gezondheid. Van de stad, van Amsterdammers. Daarmee geven wij Amsterdam door; aan de toekomst, aan volgende generaties.

We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega’s zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen collega’s, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad.

Functie

Als Projectmedewerker ben je verantwoordelijk voor het organiseren, coördineren en initiatief nemen binnen verschillende projecten binnen het stadsdeel. Denk hierbij aan projecten die zich richten op MBO, HBO en WO afgestudeerden, waarvan de achtergrond zeer divers is, en hun toetreding tot de arbeidsmarkt. Daarnaast behoren ook projecten op het gebied van burgerparticipatie, kunst & cultuur en economie tot de mogelijkheden.

In deze functie kan je takenpakket variëren en word je flexibel ingezet op diverse projecten, waarbij je soms ook ingezet kan worden op andere initiatieven van het stadsdeel. In deze projecten betrek je verschillende interne en externe stakeholders en communiceert cultuursensitief. Hierbij werk je nauw samen met collega’s van het stadsdeel, maatschappelijke organisaties en bewoners. De projecten hebben veelal een innovatief karakter waardoor bestuurlijke sensitiviteit, creativiteit en goede samenwerking vereist is. Je draagt er zorg voor dat de projecten geborgd worden in de organisatie en een duurzaam karakter krijgen.

Als Projectmedewerker ga je de volgende dingen doen:

  • Het organiseren van evenementen voor de doelgroep;
  • Schrijven van memo’s beleidsnotities en/ of (korte) bestuurlijke stukken;
  • Participatie(trajecten) vanuit gebiedsgericht werken ondersteunen;
  • Het belang van participatie en de ‘best practices’ inbedden in de organisatie;
  • Bestuurlijk afstemmen en terugkoppelen over de voortgang. 

Functie-eisen

Je bent:

  • Iemand met een WO werk -en denk niveau;
  • Iemand met affiniteit met organiseren;
  • Iemand met affiniteit met de doelgroep;
  • Iemand met maatschappelijk betrokken;
  • Iemand die communicatief, zowel in woord als geschrift, vaardig is.

Aanbod

  • Afhankelijk van je ervaring een salaris tussen de €3.317,- en de €5.247,- bruto per maand.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer, OV-kaart of leaseauto.
  • Laptop, telefoon en, indien nodig, een ergonomische thuiswerkplek.
  • Persoonlijke ontwikkeling, begeleiding en opdrachtmanagement.
  • Een ruim opleidingsbudget voor trainingen, cursussen en/ of coaching.
  • Enthousiaste en benaderbare collega’s met brede expertise binnen het fysieke domein.
  • Balans tussen thuiswerken, bij de opdrachtgever of op het hoofdkantoor van Triple in Hoofddorp (met daarbij gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant!).
  • Teamuitjes, intervisiemiddagen, borrels en barbecues.
  • Opdrachten bij publieke organisaties die bij jou passen en bijdragen aan de maatschappij.

Sollicitatie

Lijkt het je leuk om je bij ons aan te sluiten? Solliciteer dan direct!

Op het moment dat we je sollicitatie binnen krijgen zullen we telefonisch contact opnemen om de sollicitatieprocedure een vervolg te geven. Als we beide enthousiast zijn zullen we je uitnodigen voor een gesprek op het hoofdkantoor om je beter te leren kennen. Tot slot plannen we een tweede gesprek in waarin we kijken of jij bij Triple past en Triple bij jou!

Heb je vragen over Triple of over de vacature? Bel dan met Joost Alkemade via 06 39644496 of stuur een mail naar joost@tripledetachering.nl